Як правильно спроєктувати торгове освітлення для магазину
Як вибрати торгове освітлення для магазину? Обираємо правильно
Світловий брендинг – що це і для чого він потрібен? Це всього лише данина моді чи потреба бізнесу?
Сучасне освітлення – це не просто комплекс світлотехнічного обладнання. Правильно реалізоване освітлення відіграє велику роль у створенні брендингу, допомагає підкреслити фірмовий стиль і підвищити впізнаваність серед клієнтів. Світловий брендинг перетворює простір і робить його більш зручним для споживача, допомагає у створенні особливої атмосфери та акцентів.
Освітлення – це не просто привабливий образ вашого магазину, освітлення здатне вплинути на зростання продажів вашого продукту.
Першим етапом при реалізації проєкту буде збір даних і реалізація світлотехнічного розрахунку, який дозволить правильно розставити світлові акценти і побачити як буде виглядати магазин після реалізації проєкту, а також уникнути неприємних сюрпризів.
Етапи підготовки до світлотехнічного розрахунку:
- 1. Аналіз цільової аудиторії, щоб за допомогою правильно підібраного освітлення підвищувати купівельну спроможність магазину в майбутньому.
- 2. Акцент на товар з використанням контрастного освітлення. Правильно підібрана колірна температура здатна вигідно підкреслити товар і зробити його більш привабливим. Для різних видів товарів необхідно різна колірна температура. Десь холодніша, десь тепліша. Тому, якщо в магазині є різні види товарів, то слід їх розділити на різні світлові зони або знайти компромісне рішення, яке підійде для всіх видів товарів. Дуже важливий високий індекс передачі кольору, щоб правильно зображались усі відтінки.
- Висока передача кольору
- Довгий строк служби
- Невеликі експлуатаційні витрати
- Широкий діапазон колірних температурр
- Просте і гнучке управління
- Регулювання яскравості світла (керовані світильники)
- Переважання акцентного світла над загальним
- Рекомендовані параметри – рівень освітленості торгового залу не менше 500 люкс, акцентне світло – 1500 люкс, вітрини – від 3000 люкс
- Акцент на товар, освітлення полиць і стелажів – мінімум на 40% більше, ніж загальне освітлення
- Висока якість передачі кольору, Ra>90
- Застосування декоративного освітлення і принципів світлового дизайну
- Конфігурація і габарити приміщення
- Рівень природного освітлення
- Колір стін, стелі та підлоги
- Місця розставлювання торгового обладнання
- Тип продукції
- Режим роботи магазину
- Побажання замовника
- Цілі
- Проблеми
- Цільову аудиторію
- Особливості об’єкта
- Бюджет
Якісне освітлення магазину формує впізнаваність, підкреслює індивідуальність і запам’ятовування бренду. Доброзичлива і світла атмосфера магазину здатна залучати покупців, а правильне організоване акцентне освітлення вітрини здатне з першого погляду розповісти покупцеві про магазин і викликати інтерес до товарів.
Світлодіодні джерела світла мають ряд переваг в порівнянні з іншими джерелами світла, такі як МГЛ і галоген:
Світлодіодні світильники сьогодні є лідерами на ринку через низький рівень тепловиділення, широкий діапазон колірних температур і повної відсутності ультрафіолетового та інфрачервоного випромінювання.
Загальні принципи освітлення магазинів:
Світло для примірочних – це дуже важливий момент для магазинів одягу. Він повинен бути максимально якісним і з реалістичною передачею кольору, що дозволяє покупцеві уникнути розчарувань у майбутньому. Зараз з’явився новий тренд – установка світильників зі змінною передачею кольору, щоб покупець міг сам вибирати освітлення і побачити, як буде виглядати річ в різних ситуаціях – в денний час або у вечірньому світлі. Дослідження показали, що покупці охочіше робили покупки у магазинах з таким освітленням.
Освітлення ювелірних магазинів має свою специфіку. Презентація ювелірних виробів повинна бути яскравою і привабливою, чітко відображати правильний колір і фактуру прикрас. Все освітлення торгового залу ювелірного магазину можна будувати на світлодіодних світильниках. Вимоги до висвітлення золота і діамантів можуть сильно відрізнятися, тому при реалізації проєкту ювелірного магазину варто приділити увагу всім деталям.
Для освітлення продуктових магазинів використовуються світильники зі специфічними колірними температурами для посилення ефекту сприйняття кольору від пакування і самого товару.
Для відділу риби і морепродуктів застосовують холодне освітлення, яке принципово відрізняється від освітлення інших відділів. Холодне біле світло змушує покупця думати про чистоту, а морепродукти виглядають свіжими.
В освітлення для фруктів, овочів і квітів яскравих кольорів, переважають теплі спектри світла, які здатні викликати у покупця відчуття, що він купує найкраще і найсвіжіше. Правильно підібране освітлення підкреслює природну красу овочів, фруктів і зелені.
Освітлення для хлібобулочних виробів має бути м’яке, світло-жовте, що створює відчуття тепла і хліб виглядає більш апетитним. Світлодіод для випічки з поліпшеними показниками в жовто-помаранчевому діапазоні надає хлібу природну теплоту і природний рельєф, який складно побачити під іншими джерелами світла.
Що найважливіше для світлотехнічного розрахунку? Яку потрібно зібрати інформацію, щоб врахувати всі нюанси?
Ми так само враховуємо:
Після збору даних фахівці компанії Inled створять візуалізацію об’єкту, підберуть обладнання і зроблять світлотехнічний розрахунок. Після узгодження із замовником приступаємо до планування і виробництва. При необхідності зробимо шеф-монтаж, протестуємо систему і переконаємося, що все працює коректно.
Ми завжди готові допомогти не тільки під час реалізації проєкту, але і після його завершення.
Не бійтеся звертатися до професіоналів!